FANDOM

Chinese Coelumist Unionball lub też CCUball to następne wcielenie Taiwanballa. Jest unią 14 krajów: Chin, Korei, Wietnamu, Mongolii, Japonii, Mjanmy, Tajlandii, Malezji, Indonezji, Laosu, Filipin, Kambodży oraz północnej Mandżurii (obecnie należącej do Rosji). Istnieje od 2044 roku.

HistoriaEdytuj

A to wszystko się zaczęło w niedalekiej przyszłości, gdy Tajwan postanowił odciągnąć Chińską Republikę Ludową od komunizmu. Zawarł sojusz z South Koreaballem na dobre i na złe. Pomógł jej zaanschlussować North Koreaballa (z małą pomocą USAballa), i w ten oto sposób South Koreaball stał się Unified Koreaballem. Potem zaczęli nawoływać Vietnamballa i Laosballa do porzucenia komuny. Wietnam od razu się zgodził, ponieważ jest komunistyczny tylko teoretycznie, a tak naprawdę jest kapitalistą. Laos się nie zgodził, więc troje państw wypowiedziało mu wojnę. Po ich stronie stanęła również Kambodża. Ostatecznie Laos przegrał, a tereny zostały przejęte przez Wietnam i Kambodżę. Cztery państwa wypowiedziały wojnę Chińskiej Republice Ludowej. Po stronie Tajwanu stanęły jeszcze: USA, Malezja, Indie, Tybet oraz Japonia. Po stronie Chin zaś stanęła Mongolia. Wojna trwała półtora roku, a ostatecznie wygrał Tajwan. Po wojnie przyjął ziemię Chinaballa i Mongoliaballa oraz założył unię, do której dołączyli: Unified Koreaball, Vietnamball i Cambodiaball. Krótko potem stali się jednym państwem. Następnie CCUball kupił od Rosji pozostałą część Mandżurii. Niedługo potem do CCU dołączyli: Japonia, Malezja, Tajlandia, Mjanma, Filipiny i Indonezja.

Państwa należące do CCUballa:Edytuj

Chińska RK (Republika Koelumistyczna)

Mongolska RK

Tybetańska RK

Japońska RK

Koreańska RK

Wietnamska RK

Kambodżańska RK

Tajska RK

Filipińska RK

Birmańska RK

Malajska RK

Indonezyjska RK

KoelumizmEdytuj

Koelumizm to ustrój polityczny opierający się na filozofiach Konfucjusza. Jego nazwa pochodzi od łacińskiego coelum, co znaczy. "niebo".

GaleriaEdytuj

Chineseunionnoodles

Kluski is love, kluski is live!

Coelumismiangle

Ukochany synek CCUballa